Svar på innlegg
| 3xkeisersnitt? | 21:33 5.11.2007 |
|---|---|
| Hei. Jeg har akkurat funnet ut at jeg er på vei med mitt 3. Barn. Det er en gladnyhet, men bekymringene og spørsmålene melder seg også… Begge mine 2 første har kommet med keisersnitt. Den første med hastesnitt og den andre i roligere former, men på bakgrunn av samme problem som med førstemann; Ingen åpning tross mange timer med rier, forsøk på effektivisering og ikke minst jordmords fysiske forsøk på å få mormunnen åpen (som var grusomt vondt!!). Så nå lurer jeg på; Er det automatikk at det blir et planlagt keisersnitt denne gangen ? Mener noen sa noe om det sist det ikke lyktes med vaginal fødsel… Mitt andre spørsmål (som det ikke er sikkert du kan svare på, men som jeg ikke fant andre eksperter å spørre om) er følgende. For to år siden fikk jeg utført buk-plastikk (husker ikke det faglige navnet på operasjonen) og fjernet mye ødelagt overskuddshud. Kommer arret som går fra hoftekam til hoftekam til å tåle ekspansjonen som etter hvert kommer??? ..eller på andre måter føre til problemer for magen? Det virker kanskje korttenkt å gjøre den operasjonen og så bli gravid igjen 2 år etterpå, men jeg må understreke at jeg var i en totalt annerledes livssituasjon den gangen, og trodde jeg var veldig ferdig med å få barn…. Livet er uforutsigbart  Takk for oppmerksomheten. Krusemynthe. |
|
| Krusemynthe | |