Gullprat

Hei. Gullsmokken er i disse dager under omarbeidelse. Vi håper på forståelse og tålmodighet, og vil komme sterkere tilbake med en bedre løsning for Gullsmokken.
Vennlig hilsen Jordmor Siri
Vært hos legen (oppdatering)
15:26 6.09.2007
Jeg har tidligere skrevet om at jeg ønsker å prøve på en liten til,legen ga meg grønt lys,men så når jeg skulle ta den ut,anbefalte hun meg å vente på grunn av lav blodprosent og lavt jernlager.

Jeg har nå vært to ganger hos legen i denne uken,for å få jernsprøyte (så nå har jeg fått fire) hun vil sette to i uken i tre uker til,så anbefaler hun å fjerne spiralen etter det. Tre uker til ,så jeg er en prøver. Gjett om de ukene kommer til å gå sakte.
mamma tiL en Liten og en stor
Sv: Vært hos legen (oppdatering)
12:34 7.09.2007
Du, 3 uker er jo ikke så veldig lenge da....men jeg vet du synst det, og at det kommer til å bli lange uker. Men du får kose deg med guttungen imens, han er jo liten, så fokuser på han og ikke på at du så gjerne vil bli gravid!! Sikkert vanskelig, men prøv i hvert fall!!
Og lykke til da!!
olla
11:28 15.09.2007
Men tenk så bra at du i det minste får oppfølging :-) er ikke bra med for lite jern!
postlogic unt mikrovampyren
17:37 1.10.2007
Ja,jeg har en fantasikt lege,så jeg klager ikke på det.
mamma tiL en Liten og en stor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------