Gullprat

Hei. Gullsmokken er i disse dager under omarbeidelse. Vi håper på forståelse og tålmodighet, og vil komme sterkere tilbake med en bedre løsning for Gullsmokken.
Vennlig hilsen Jordmor Siri
Det samme syte hvert eneste år
10:12 26.10.2007
Nå tenker jeg på de som syter og bærer seg for at julemarsipanen og andre ting som har med julen å gjøre kommer i butikkehylllene tidlig i oktober.

Hva er vitsen med å syte og klage på dette? Forstår ikke folk at der er etterspørsel for dette,at noen kjøper dette nå,hvis ikke så hadde jo ikke butikkene tatt å satt i hyllene,De bruker ikke plass på ting som ikke blir solg.

Selv går kjøper jeg ikke julegodteri før advent,eller andre ting som har med jul å gjøre,men jeg lar nå de som ønsker det få lov til å kjøpe det for meg. De kan gjerne selge julesnop hver eneste dag i hele året for meg.

Er det noen som kan forklare hvorfor det er så farlig med å selge juleting nå???
mamma tiL en Liten og stor 1pp
Sv: Det samme syte hvert eneste år
21:44 29.10.2007
ka gjerne ha jul fra oktober for min del, me så elsker jg den årstiden også..
Moniquea
Sv: Det samme syte hvert eneste år
15:31 2.11.2007
Jeg elsker også julen,men begynner ikke å kjøpe julesnop og julebrus o.l til advent,men hva andre måtte ønske,det er opp til dem
mamma tiL en Liten og stor 1pp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------