Gullprat

Hei. Gullsmokken er i disse dager under omarbeidelse. Vi håper på forståelse og tålmodighet, og vil komme sterkere tilbake med en bedre løsning for Gullsmokken.
Vennlig hilsen Jordmor Siri
JEG ER GRAVID
06:26 29.11.2007
Da er jeg gravid igjen da.Vet ikke helt sikker når jeg har termin,siden jeg ikke føler at jeg hadde en skikkelig mens etter første pp,tok jo test,men den slo jo ikke ut,så jeg vet ikke.

Skal til legen 11 desember,så jeg får snakke med henne da om å sende meg til en ul,slik at jeg kan få visshet om når jeg har termin,kan jo ikke gå å vente til uke 18-20 får jeg får vite noe,det klarer jeg bare ikke.

Gullgutten ble et år i går,så da blir det vel en 20 mnd mellom dem,litt mer enn jeg hadde håpet på,en ikke avskrekkene lenge heller,kan jo si at jeg har to litt tette da.

Håper alle har det fint
mamma tiL 1stor,1Liten+1spire
Sv: JEG ER GRAVID
09:36 1.12.2007
GRATULERER!!!!!
Så kjekt!
Selv er jeg ikke klar for en ny graviditet enda, men vil jo ha et barn til, men orker bare ikke tanken enda, så jeg regner vel med at vi venter ca 1 år til før vi begynner å prøve.
olla
Sv: JEG ER GRAVID
05:00 4.12.2007
Takk skal du ha.

Regner med at dette blir min siste,men en vet jo aldri. Da har jo jeg tre,selv om den eldste ikke er noe barn lengre,så har jeg jo to små,og jeg blir ikke akkurat yngre med årene,men tiden vil vise,hva jeg finner ut.
mamma tiL 1stor,1Liten+1spire
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------