Hei. Gullsmokken er i disse dager under omarbeidelse. Vi håper på forståelse og tålmodighet, og vil komme sterkere tilbake med en bedre løsning for Gullsmokken.
Vennlig hilsen Jordmor Siri
Termindato |
19:14 19.12.2007 |
Hei, om noen kunne hjelpe meg? Dette er første gangen jeg har prøvd å bli gravid etter over 9 år på p-piller og diverse. Jeg startet med å tempe og førte inn skjema på fertilityfriend.com. Det viser seg at jeg hadde eggløsning den 13 november, altså lenge etter første dag i siste mens,som var 21 oktober. Er det da denne datoen jeg skal regne fra? I såfall har jeg termin 5 august 2008. Dere kan se min chart på http://www.fertilityfriend.com/home/1a7899
Håper noen har et klokt svar :) skal bestille meg legetime over jul så da får jeg nok vite mer, men vanskelig å vente så lenge! |
| anetteLykkelig |
|
|
Sv: Termindato |
12:04 20.12.2007 |
Hei!
Første gang for meg også :-)
Man regner alltid termindato fra første dag i siste mens. Uansett hvor lang syklus du har, eller hvor i syklusen du har eggløsning. Termindato blir visst nesten alltid korrigert etter ultralyd, for da kan man se hvor gammelt nurket "egentlig" er. Det er jo vanskelig å vite akkurat når egget ble befruktet, så derfor teller man uker fra mensen. For den vet man jo når var:-)
Jeg har forresten termin 12.august. Foreløpig ihvertfall. Får se om den blir flyttet på etterhvert. Lykke til videre anette! |
| beibis |
|
|
Sv: Termindato |
14:09 20.12.2007 |
oi takk skal du ha:) da har jeg termin muligens før jeg tenkte da.. var bare at på fertilityfriend så tok de termindato etter eggløsning.. jaja. skal til lege 21 januar - blir vel klokere da! |
| anetteLykkelig |
|
|
Du må være
innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk
her for å logge inn eller bli medlem