Hei. Gullsmokken er i disse dager under omarbeidelse. Vi håper på forståelse og tålmodighet, og vil komme sterkere tilbake med en bedre løsning for Gullsmokken.
Vennlig hilsen Jordmor Siri
Er det noen her? |
10:30 22.07.2008 |
Akkurat meldt meg inn men syns det var litt lite liv her. Da får jeg vel ta kontakt selv :-)
Ser av tidligere innlegg at det ikke er så stor aktivitet her, men det er vel noen her? |
| CamillaC
|
|
|
Sv: Er det noen her? |
21:49 26.07.2008 |
Hei!
Eg,har kommt inn her idag så eg er nye her. Men eg er her og eg har en sønn på 17mnd:0) |
| mamma_gutten
|
|
|
09:46 31.07.2008 |
Det er til tider lite folk her inne, desverre. For en tid tilbake var vi i hvertfall 2 stk som hadde god kontakt og skrev mye, så det skal ikke mye til.
Hvem er du da? Og har du barn/baby?? Har selv 2 stk, 3,5 og 5 år. |
| olla
|
|
|
13:53 10.08.2008 |
Jeg har nettopp meldt meg inn, i håp om å få litt støtte og info i forbindelse med fødsel. Jeg anser med selv som ganske pysete, og gruer med enormt til fødselen. Jeg har med vilje latt være å lese fødselshistorier, for å ikke skremme meg selv.
Dette er vår første baby, og vi har ikke helt blitt vant med tanken ennå. Noen flere som er ferskinger her? Eller noen erfarne som har noen positive og beroligende erfaringer å dele?
|
| Tinvinn
|
|
|
21:08 13.08.2008 |
Da skal du få høre om mine erfaringer med 2 fødsler:
Ikke noe inngående, men jeg var og ble strippet av lege kl 13 med førstemann, fikk små rier, som ikke var veldig vonde fra kl 21, reiste på sykehuset kl 24, og han ble født kl 05. Det gikk bare så greit!! Og jeg har veldig vondt ved mens, derfor synst jeg faktisk ikke at riene var grusomt vonde heller.
Nestemann kom raskt, var på sykehuset i under 1 time, hadde da hatt rier(som jeg forstod var rier) i 2 timer.....
Ikke la deg skremme, det er ofte de vonde historiene en hører om, ikke alle de gode.
Og kos deg med graviditeten om du kan! Selv har jeg vært kvalm, innlagt på sykehus, så jeg har ikke kunnet nyte graviditeten. |
| olla
|
|
|
Du må være
innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk
her for å logge inn eller bli medlem