Gullprat

Hei. Gullsmokken er i disse dager under omarbeidelse. Vi håper på forståelse og tålmodighet, og vil komme sterkere tilbake med en bedre løsning for Gullsmokken.
Vennlig hilsen Jordmor Siri
allerede mage
16:52 18.09.2006
er 1 gangs gravid i uke 8,har allerede fått en ganske stor hevelse på magen,er mange tvilling,trillingfødsler i familien....men man regner jo ikke med at det skal skje en selv,selv om det selvfølgelig er kjempekoselig det også....bare lurer på om det er flere med litt store mager litt tidlig....

hei hei...

to+..
maria n82
Sv: allerede mage
14:17 19.09.2006
Hehe.. ja, jeg ble "mobbet" med tvillingmage i alle tre svangerskapene.. andre gangen så folk at jeg var gravid før jeg visste det selv.... Men det kom bare en hver gang likevel.

Men, selvfølgelig kan det godt hende du har flere der inne, spesielt siden du har flerfødsler i familien..

Lykke til, og gi oss beskjed når du vet hvor mange det er!
mamma-til-tre!
14:09 22.09.2006
Jeg tror jeg er i 10. uke (skal til lege om en uke :)) og jeg mener også
at det har kommet kul på magen. Om det er alt jeg hele tiden småspiser for å holde unna en altfor intens og vedvarende kvalme vites ikke :)

Spennende tider
Hilsen 'også førstegangsfødende'
Anonym
15:46 24.09.2006
Hei!
Jeg begynner på min uke 10 i morgen. kjenner på buksene at det har skjedd noe. Min mor sier hun kan se det på magen min. Skal til legen i uke 11
Lene med barn i magen
17:43 20.10.2006
slå denne:) inne i 6.uke og merker det på buksene:)
erotica
17:45 20.10.2006
P:S. mitt 3.barn på tur. to gutter fra før...fikke ikke mage tidlig da....?hmmmm;)
erotica
04:14 16.11.2006
Jeg er i 6 uke og har allerede gått til innkjøp av buser med strikk i livet:)
Dolly halvparten
00:44 26.11.2006
er i uke 7 og folk som kjenner meg ganske godt sier de kan se d alt.....jaja med første mann syntes d ikke før etter 3 mnd.... håper bare at d er bare en der inne....
aendrerud
11:55 20.02.2007
Hei!
Husk at det er ganske oppblåst mage den første tiden, man ser faktisk mere gravid ut i begynnelsen enn etter en stund, dette er spesielt på kveldstid.

Lykke til videre i svangerskapet:)
Lene termin 08.08.07
20:43 20.02.2007
Hei!

Godt å høre fra Lene at dette er normalt for jeg har også begynt å lure. Har 2 tvillingpar i min samboers familie, jeg er nå i min 6. uke + 2 og er ganske så oppblåst... Kjøpte min første mammabukse i dag fordi det er helt uutholdelig å ha på seg de trange vanlige jeansene! Vet det er tidlig, mye kan jo gå galt, men jeg må jo kle på meg på jobben også.. Vanskelig dette ettersom det også er altfor tidlig å si noe synes jeg.

Føler meg i tillegg helt gåen og får beskjed om at jeg er veldig blek så da kommer vel kanskje spørsmålet snart uansett..

Men dette er sikkert normalt?!

Hilsen en godt voksen førstegangsfødende :-)
Sen blomstring.. :-)
10:45 10.03.2007
Jeg er i uke syv, og jeg merker det litt at magen har vokst.. ;) Men føler meg mer "oppblåst" på en måte.. Men håper den begynner å synes tidlig, syntes det er så koselig jeg ;)

Lykke til videre med graviditetet.....
Helly-84
15:49 18.12.2007
Jeg er også i uke 7. Synes magen har blitt en anelse større. Men det er desverre umulig å si om lille nurket vårt forårsaker den. Har sittet på sofaen de siste 3 månedene etter en fotoperasjon, og bilringen har gått fra sykkel til traktor... Men gleder meg SÅÅÅÅ mye til jeg må begynne med mammaklær!!! Klarer nesten ikke vente. Vi er så glade for lille nurket at vi har lyst til å vise det til hele verden :-)
beibis
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------