Åpen EkspertSvar - for alle!

Eksperten vil bli besvare spørsmål i den timen som er til rådighet. Blir du medlem av GullSmokken kan du delta på alle EkspertSvar og garantert få svar!

OBS! KUN Åpent tirsdag 15 august fra 11-12!
blir ikke gravid
 20:45 9.11.2006
vi har prøvd å bli gravide nå siden mars meg og mannen men det vil vist ikke klaffe.. hva skal jeg gjøre.. det er så¨kjedelig har så lyst å få en liten nå.. har ikke hatt mensen siden mai så frykter det verste at jeg aldri kan bli gravid. har alltid vært uregelmessig men det har stort sett ikke gått mer en 3 mnd melleom hver gang.. å kan være galt?
clara_anonym
[Svar på dette innlegget]
Sv: blir ikke gravid
 06:01 11.11.2006
Har du prøvd en eggløsningstest? Fins på apoteket og kan øke sjansene dine mye pga. at den finner ut når dine mest fruktbare dager er.Har selv fått hjelp av den.Lykke til!
anonym
 21:03 1.01.2007

hei du:)
hatt det akkurat som deg med uregmessig mens i alle år..og jeg var sikker på det var noe galt med meg..
vil ikke si at dette er løsningen for at du skal få oppfyllt ønske ditt..men det som funket til oss, var at vi bestillte eggløsningstest på nettet,etter vi hadde prøvd i 3 mnd..og pga det fikk jeg til å ikke tenke så mye på det, for da visste jeg at jeg ville få kontroll på EL..og at det da skulle bli enklere å treffe på..men på den tiden jeg ventet på testen, ble jeg gravid..om det var psykisk, på den måten at jeg fikk til å slappe av vet jeg ikke..og du har sikkert hørt det mange ganger før at du må "prøve å ikke tenke så mye på det"...( noe jeg vet er enklere sagt enn gjort) men en av grunnnene til meg, var hvertfall at jeg stresset så fælt med å bli det...at når jeg først slappet av å ventet på testen..ble kroppen av seg selv mere avslappet.
om ikke annet...er EL-testen en fin mulighet for deg å bli kjent med kroppen din:)
er bare et tips..og jeg ønsker deg masse lykke til:)
ida
NYTT  12:41 5.05.2008
Det tok flere år uten at jeg ble gravid, de fant ingen grunn til det, men har nå tatt prøverør og det ble full klaff på første forsøk:-)

anik
anonym

---- Våre partnere ----