Gullprat

Hei. Gullsmokken er i disse dager under omarbeidelse. Vi håper på forståelse og tålmodighet, og vil komme sterkere tilbake med en bedre løsning for Gullsmokken.
Vennlig hilsen Jordmor Siri
gir Babymedia blaffen i denne siden etter de har fått oss til å melde oss inn??
01:20 28.12.2006
ingen jeg kjenner er særlig fornøyde med Gullsmokken, ikke jeg heller. nesten 500 betalte jeg og det skjer ingenting her...
flere som hadde forventet mer?
Eva - aprilbaby
Sv: gir Babymedia blaffen i denne siden etter de har fått oss til å melde oss inn??
12:40 29.12.2006
Hei. Jeg hadde også forventet litt mer, må si jeg er lit skuffa..
Catten
Sv: gir Babymedia blaffen i denne siden etter de har fått oss til å melde oss inn??
14:34 29.12.2006
Min medlemstid går ut snart, er veldig i tvil om jeg skal fornye det, håper det kommer flere fordeler for oss som er medlemmer, da blir det mer aktuelt å fortsette medlemsskapet.
Marsmallows
16:10 2.01.2007
Skuffet jeg og...hadde ventet flere konkurranser og medlemsfordeler. Kommer ikke til å fornye medlemsskapet.
Biola
20:42 2.01.2007
Heisann jenter!!
Har vært medlem i snart 2 år, og har faktisk vært veldig fornøyd, helt til i høst. Da skulle de forandre på at en ikke fikk pakk mm. Etter det har ingenting fungert synes jeg, det en betaler for nå er kun ekspertsvar, slik jeg ser det. Ingen fordeler, ingen JULEKALENDER!!!!!(da ble jeg megaskuffet!!!!!) og det verste: jeg har sendt mail og spurt om hva vi kan forvente oss videre, de har ikke svart på mailen min engang!! Det er nesten 2 mnd siden jeg sendte den..... Så ja, jeg er nå MEGET skuffet!! Har 1,5 mnd igjen av mitt medlemskap, og skjer det ikke noe nevneverdig, så blir det ikke mer medlemskap på meg!! Jeg forventer å få svar på en mail i alle fall!!! Savner silje, hun som var medlemsansvarlig, hun svarte på mailene inne på ønskelisten og oppdaterte hovedsiden, den er jo nesten 2 mnd gammel nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olla
22:00 2.01.2007
jeg er skikkelig skuffa hvertfall.
virker som om det var om å gjøre å få oss til å betale å melde oss inn, så er det å bare drite i siden. burde advare alle på Skravlesiden om hvor rævva det er, rip off...
Eva - aprilbaby
20:17 7.01.2007
Nå har jeg skrevet en lang mail om hva jeg, og dere andre(det som dere har skrevet her) er misfornøyd med, og at vi i hvert fall burde få litt mer info om hva vi kan forvente oss. Så gjenstår det å se om de svarer på det...enten til meg eller helst her på siden!! Har skrevet mail tidligere også, men ikke fått svar, det synst jeg er dårlig!! Når Silje var medlemsanvarlig, fikk vi tom vite når hun skulle få ferie i tilfelle ting ikke ble fulgt opp iperioden!! Savner silje, jeg!!!
olla
00:37 20.04.2007
Ja jeg har ikke merka noe til medlemsskapet ihvertfall. -Betalt medlemsskap - for hva?
Lone35 (13.06.07)
14:13 21.04.2007
Er ikke veldig fornøyd jeg heller. Det skjer lite og vi får ikke mange fordeler. Ekspertsvar er ok, men tidene passer sjelden. De er alltid akkurat ferdige når jeg skal komme med spørsmål :-(
Konkurransene de en sjelden gang har og som de sier det er så store vinnersjanser på...tja...jeg deltar alltid og vinner ikke noe som helst. Vi burde fått tilsendt masse prøver og få spesialtilbud på div. produkter.
LinnBE
15:41 22.05.2007
Jeg meldte meg inn for endel månder siden og er nesten aldi inne her lengre. Er jo helt "dødt" jo! Er heller inne på Barnimagen og Dinbaby, der skjer det ihverfall mer.
Ganske skuffet ja!!
Anita&Mille Andrea
10:47 23.05.2007
Ja, virkelig. Her er det ingen fordeler borsett fra ekspertsvar og søk i denne basen etter gamle svar. Synes dette forumet er skikkelig dårlig og. her skjer det ingenting bortsett fra klaging på at ingenting skjer! Synes denne siden burde vært bedre enn den som er gratis - hvilket den ikke er...Og fy så dårlig at det ikke gis svar på henvendelsene deres da..

Sol
Sol¤
17:58 25.05.2007
Medlemsskapet har ikke gitt meg noe, bortsett fra en tommere lommebok... Ganske skuffet over det ja!

Eneste fordelen jeg har likt så langt, er "Dine siste innlegg". Det gjør det litt lettere å finne igjen innlegg. Bortsett fra det, så er gullsmokken dårlig!! Blir nok medlem bare ut denne perioden.....
Linn_med "Mini" i magen
00:15 30.05.2007
Er helt eni me alle andre her. Jeg trodde når jeg ble medlem at det skulle være litt "hjelp" å få innen mine ønsker. Dvs når jeg meldte meg inn krysset jeg av på et eller annet der det sto hvilken situasjon man var i. Jeg vil gjerne få barn, men har store problemer med dette. Har prøvd i over et år og skal igang me utdredelse nå snart.I posten fikk jeg svangerskaps kallender å et hjul jeg kunne regne ut terminen min på... Et slag i tryne spør du meg... Jeg kommer ikke til å være me videre. Det er en ting som er bra sikkert. Til alle dere der ute. Ta mer en gjerne kontakt me meg for en mail og to. :)
MASH
12:06 11.08.2007
Uffda. Jeg meldte meg nettopp inn, skulle visst ha lest dette først, ja... men kanskje jeg bruker angrefristen på 14 dager...
lijil
18:59 14.08.2007
At det er dødt her inne,er vel vi som brukere sin egen feil, ingen kan tvinge oss til å være her inne å skrive.Når ingen skriver her inne,blir det også dødt.

VI betaler 149kr for et år,hva er det å syte for,vi kan få tillgang til ekspertsvar og det er det vi betaler for.Hvis en må syte for å bruke 149kr i året,ja,da forstår jeg ingenting.
mamma til en stor og en liten
11:34 28.01.2008
Ja., dette er skikkelig dårlig medlemskap. Jeg angrer meg da veldig at jeg ble medlem, gir ikke noe. Hele nettet er fullt av forum, informasjonsportaler etc. etc... kunne nesten tenkt meg å klage på en offentlig plass for å advare andre mot å tegne medlemsskap.
Storskjerpings gullsmokken
tussilago_ liten
19:52 29.01.2008
Jeg har sjelden vært innom siden, og konstantert at jeg ikke har gått glipp av noe fra gang til gang. Kommer ikke til å fornye medlemskapet, ser ikke vitsen.
Elinsa
10:21 19.09.2008
500 kroner? Det var da mye. Jeg fikk beskjed om at det kostet 149 kroner for ett år. Stemmer ikke det?
Vannja
14:37 13.10.2008
Jeg synes også medlemsskapet var 150 bortkasta kroner. Synes ikke ekspertsvarene er særlig informative engang.
mammanutt m. micronutt
13:10 20.10.2008
Hei!
Vi driver med redesign nå og har tenkt å åpne hele Gullsmokken i litt større grad. Ta bort de elementene som ikke er i bruk. Det har jo endret seg en del siden HI la inn dette også.
Jordmor Siri
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------